System kafeteryjny również jest reklamą

Obecnie coraz częściej pracodawcy swoim pracownikom dają swego rodzaju gratyfikacje. Ich forma może być rożna. Przeważnie są to wszelkiego rodzaju wejściówki na baseny, siłownie czy też sale fitness. Ciekawym rozwiązaniem, które jest często stopowane są tutaj bilety na zawody sportowe czy też koncerty. Nazywamy to jako system kafeteryjny, a w skrócie możemy rzecz, że jest to nieco zmieniony system nagradzania pracownika. Taki system ma także i dobry wpływ na pracowników firmy i relacje z pracodawcą.

Wielu z nas nie wie jednak, że tego rodzaju system może być i dobrą reklamą. Mowa tutaj o reklamie BTL, a więc takiej, która nie jest rozpowszechniana poprzez środki masowego przekazu. Reklama btl w tym przypadku polega na kontakcie bezpośrednim z potencjalnym klientem, a rolę reklamodawcy przybiera osoba, która została wynagrodzona takim systemem. Dzięki darmowym wejściówkom może ona tylko i wyłącznie pozytywnie wyrażać się o sowim pracodawcy, a pochlebne opinie na dłużej pozostają w naszych głowach.

Przeczytaj poprzedni wpis:
Kupony rabatowe

Czyż to nie brzmi fantastycznie: „50% ceny za twój wymarzony produkt” lub wieczór w restauracji, za który zapłacimy kilka złotych?...

Zamknij