Nowoczesne szkolenia biznesowe

Szkolenia biznesowe najczęściej są tak zaprojektowane, aby umożliwić ich uczestnikom rozwiązywanie konkretnych problemów związanych z prowadzoną działalnością gospodarczą. Aby każdy mógł przećwiczyć w ich trakcie zachowania, które zwiększą szansę na sukces firmy.

Kiedy prowadzić kursy?

Szkolenia sprzedażowe celowo prowadzone są w warunkach w jakich na co dzień pracują handlowcy i niekiedy nawet z klientami, z którymi współpracują. W znacznym stopniu pozwala to ukazać obu stronom złożoność sytuacji i sposoby ich rozwiązywania.

Przy czym nie są to tylko pojedyncze sztuczki, triki czy techniki sprzedaży, a całościowe podejście do procesu handlowego – od nawiązania kontaktu, przez budowanie potrzeb do wzięcia referencji. Szkolenie pozwala na wypracowanie systemu, który zarówno da handlowcom skuteczne narzędzia sprzedaży, jak i pomoże zorganizować i uporządkować ich codzienną pracę. Zawsze będą wiedzieli gdzie dokładnie są z danym klientem i jaki ma być następny krok.

Innowacyjny format kursów?

Uczestnicy warsztatów mogą być jednocześnie ich reżyserami, bo to oni narzucają ich charakter i na jakich problemach w danej chwili wszyscy będą się skupiać. Wypisanie przed kursem listy problematycznych sytuacji i dostarczenie jej do prowadzącego pozwoli na wspólne wypracowanie i praktyczne przećwiczenie konkretnych rozwiązań, co w praktyce przyniesie poczucie, że zawsze poradzimy sobie z trudnymi zachowaniami i pytaniami klientów.

Przeczytaj poprzedni wpis:
Savoir vivre w biznesie

Umiejętność właściwego zachowania się przyda się w każdej sytuacji. W sytuacjach biznesowych może być ona szczególnie cenna, gdyż może od...

Zamknij