Ćwiczenia wyszczuplające

Sama dieta nie wystarczy, by na zawsze pozbyć się zbędnych kilogramów. Regularny wysiłek fizyczny, nie tylko pomoże nam schudnąć, ale też wyrzeźbi sylwetkę i wzmocni mięśnie. Dzięki systematycznym ćwiczeniom każda kobieta bez względu na wiek, może wyglądać atrakcyjnie i zdrowo. Która z nas nie marzy o wąskiej talii i płaskim brzuchu? Umiejętnie dobrany zestaw ćwiczeń to klucz do wymarzonej figury. Istnieje wiele typów ćwiczeń wyszczuplających ciało. Jak ćwiczyć, by szybko zobaczyć efekty naszych wysiłków? Oto kilka przykładów ćwiczeń, które każda z nas może wykonywać w domu:

Brzuch to problematyczna cześć ciała dla wielu kobiet, którą nie jest łatwo wyrzeźbić.

Jak wzmocnić mięśnie brzucha i wysmuklic tę partię sylwetki?

Najskuteczniejszym sposobem są popularne brzuszki:

-połóż się na twardym podłożu, najlepiej na macie, a ręce spleć za głową
-zegnij kolana, pamiętaj aby stopy całkowicie dotykały podłogi
-z pozycji leżącej podnoś się do siadu, w ten sposób aby łokcie dotknęły twoich kolan
-wykonaj piętnaście serii ćwiczenia

 

Istnieje wiele modyfikacji tego ćwiczenia, jak brzuszki skośne, odwrócone-warto wykonywać je naprzemiennie podczas każdego treningu, by nie przyzwyczaić mięśni do jednego rodzaju wysiłku.

 

Ćwiczenia wyszczuplające nogi

Warto ćwiczyć nie tylko brzuch, ale i inne partie ciała. Wiele pań boryka się z masywnymi udami, oto proste ćwiczenie-przysiady przy ścianie na wysmuklenie tej części:
-stań przy ścianie, tak aby twoje plecy stykały się z jej powierzchnią
-przybierz lekki rozkrok
-powoli schodź w dół, zginaj kolana z rękami wyciągniętymi do przodu
-równie powoli wróć do pozycji wyjściowej
-powtórz przysiady 15 razy

Pamiętaj, aby wszystkie ćwiczenia wykonywać dokładnie i systematycznie, tylko wtedy zauważysz efekty.

Na początek zacznij ćwiczyć 3 razy w tygodniu nie krócej niż pół godziny, a najlepiej 45 minut.

Warto dodać do ćwiczeń wyszczuplających ćwiczenia siłowe, które przyspieszą efekt chudnięcia.

Pierwsze efekty powinny być widoczne po około trzech tygodniach treningów.