Certyfikat Rzetelna Firma zwiększa zaufanie do jego posiadacza

Informowanie kontrahentów i klientów o własnej sytuacji finansowej może wyjść firmie na dobre. W ten sposób wysyła im informację, że mają do czynienia z podmiotem stabilnym finansowo, a robienie z nim interesów jest bezpieczne. Takie działanie pozwala przedsiębiorstwom wyróżnić się na rynku i zdobyć zaufanie odbiorców oferowanych przez siebie dóbr i usług.

Wiarygodność w biznesie

 

Ujawnianie informacji o swojej kondycji finansowej wydaje się działaniem nieroztropnym, jednak tak nie jest. Odbywa się to bowiem w sposób profesjonalny. Tak naprawdę wgląd w dane rejestrowe spółki oraz jej zobowiązania ma jedynie Krajowy Rejestr Długów, czyli inicjator akcji „Rzetelna Firma”.

Program ten został stworzony w 2009 roku z myślą o promowaniu uczciwego obrotu gospodarczego. Polega wyróżnianiu wiarygodnych firm certyfikatem rzetelności. Stanowi on dowód, że jego posiadacz nie zalega nikomu z płatnościami i w swojej działalności przestrzega najwyższych standardów etycznych.

Certyfikat Rzetelna Firma potwierdza wiarygodność przedsiębiorstwa. To pozwala podmiotom kreować wizerunek solidnego partnera biznesowego i tym samym zdobywać zaufanie potencjalnych kontrahentów.

Ale wyróżnienie to przydaje się nie tylko w rozmowach handlowych. Stanowi istotny argument w przetargach. Umożliwia start w konkursach organizowanych przez najbardziej wymagające instytucje publiczne, np. ministerstwa czy Kancelarię Prezydenta RP.

Więcej o korzyściach płynących z posiadania certyfikatu można przeczytać na stronie http://biznes.interia.pl/firma/news/rosnie-transparentnosc-finansowa-polskich-przedsiebiorstw,1707831,1852.

Przeczytaj poprzedni wpis:
Polska liderem europejskiego rynku okien drewnianych

Nasza gospodarka nie jest specjalnie efektywna. Nie należy też do największych na świecie. Jednak w kilku elementach nie ma sobie...

Zamknij